Doa untuk buang angin badan.

Untuk buang angin badan, anda perlu selarikan doa, usaha dan tawakal. Tanpa doa, usaha dan tawakal yang di lakukan serentak, angin badan sukar untuk di buang. Ini kerana angin badan melibatkan fizikal, mental, jiwa dan kekuatan rohani anda.
Untuk buang angin badan, anda perlu libatkan Allah dan cara terbaik untuk libatkan Allah adalah dengan berdoa dan tawakal.
Setiap kali anda terkena serangan angin badan, anda terus doa ya Allah, lindungilah aku dari kejahatan angin badan , syaitan, jin dan iblis.
Ketika anda berusaha untuk buang angin badan dengan melakukan senaman, selalulah berdoa ‘ ya Allah, buanglah angin badan dari badan aku dan berikanlah aku kesihatan yang baik.
Seterusnya ketika anda rasa lega dari angin badan,berdoalah pada Allah. Ya Allah, terima kasih kerana berikan aku kesihatan yang baik.
Antara perkara yang boleh bantu anda untuk buang angin badan adalah makan dan mandi. Oleh itu, ketika anda makan anda doalah pada Allah supaya berikan anda kesihatan yang baik menerusi makanan yang anda makan. Namun, anda perlulah makan makanan yang sihat. Jangan pula makan makanan yang tidak sihat.
Ketika anda mandi pula, and doa pada Allah supaya buang segala angin badan dan berikan anda kebersihan dan kesihatan badan yang baik.
Doa pada Allah adalah salah satu perkara yang perlu anda lakukan untuk anda buang angin badan. Jangan berhenti berdoa dan berdoalah seperti anda seorang yang benar – benar beriman pada Allah
# Dapatkan produk buang angin badan di (Klik sini) Pakej Buang Angin Badan.

Comments

  1. nasib kita serupa..... saya amalkan baca AlFatihah, doa dan tiup ke dalam air. air itu diminum dan disapu diperut. Ada juga yang mengatakan minyak zaitun bagus untuk diamalkan. saya belum cuba lagi.

    ReplyDelete
  2. jual obat kuat herbal
    terimakasih atas , infonya , artikel ini bermanfaat sekali,,

    ReplyDelete
  3. nasib yang sama.. saya akan seperti yang diberitahu

    ReplyDelete
  4. huhuhu... ramai yang senasib rupanya.... Semoga kita diberi kekuatan oleh Allah untuk menghadapi ujian daripadaNya. Keep think positive.

    ReplyDelete
  5. Doa itu sudah menjadi suatu kemestian bg umat islam.. Sekiranya tidak berhasil dan belum diizinkan Allah, adakah cara atau kaedah rawatan lain yg perlu diamalkan? Sila jelaskan dgn lebih terperinci. Kerana sy benar2 memerlukan panduan ..

    ReplyDelete
  6. Saya mengidap sakit di sudu hati selalu nye waktu asar..sama ada angin atau apa pun saya tak tau. Kadang rasa macam kemurungan di buatnya

    ReplyDelete
  7. Saya mengidap sakit di sudu hati selalu nye waktu asar..sama ada angin atau apa pun saya tak tau. Kadang rasa macam kemurungan di buatnya

    ReplyDelete
  8. say mengidap gastrik,satu badan full angin...ubt hospital x jalan.insyallah nti saya ikhtiar dgn cara saudara,

    ReplyDelete
  9. Sy pon ada masalah angin juga selalu berdebar² x boleh tengok jem nanti perut akan sakit dan berdebar.. seksanya hidup x boleh nk berjalan jauh² belakang akan rasa tegang dan sakit. .kadang² fikiran jd serabuy

    ReplyDelete
  10. Sy pon ade masaalah angin dalam badan yg teruk..belakang badan selalu sakit..dada pon selalu sakit, sampai risau di buat nye..kalau pergi klinik dan hospital asik bagi ubat angin tapi x jalan juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu namanya Angin tangkap, anda Akan terperangkap ( kena Jaga makan, jangan makan Yang membawa Angin.. berubat SECARA batin Dan zahir.. doa Kepada Allah..

      Delete
  11. Assalamualaikum, sy pun nak share experience sy kne gastric ne 1st time kne ia jadi kalut...mngu 1&2 kne sakit pedih ulu hati..mkn ok lega..msk mngu 3&4 sakit perut pulak mcm brgelombang2 angin tu mcm brpusing2 1 badan memu lulas2..alhamdulillah sy x ada pening or muntah2 gagah lg bleh jln..solat..bt krj rmh yg ringan2, ge 2 klinik mkn pun x ubat x baik ..ge 2 hospital msk emergency 2x kne injection alhamdulillah ada kurang skit..skrng ne tngl angin je lah
    kne jage tapi bnyk lah kurang dgn izin Allah.. doa & zikir slalu..sy doa semoga kite smua yg ada skit mcm ne cepat sembuh, sabar dgn dugaan Allah..sakit itu penghapus dosa..

    ReplyDelete
  12. Saya sedang alami,sukar tidur skarang ni..dah brapa hari tidur x nyenyak.ada sesiapa boleh sgare bantu saya selesaikan masalah ini🙄

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe terlalu fikir bnyak benda kot dlm otak

      Delete
    2. Medu pn jht gak,sy 8 bulan kna berat,dlm otak ingt nk mati saja,smpai nk tdo pun tkt,tkt mati..

      Delete
  13. Saya ada masalah angin dalam badan sampai dada sesak nafas berdebar..GERD Smpai enxiety ..ada ke petua perubatan tradisonal buang angin..

    ReplyDelete
  14. Cuba habatussauda sya pon ada agin jgk

    ReplyDelete
  15. Asslkm.. Sy pn ada mslh angin yg susah nk kuar dlm bdn.. Ada ape2 petua yg blh sy cuba

    ReplyDelete
  16. Frist time kena masa bulan 4 tgh bawa keta tiba2 dada jadi berdebar rasa takut badan sejuk dari kaki sampai ke atas kepala..gelisah fikir aku nk mati ke ni..tgh bawa keta dah jln jem..kuatkan hati bawa sampai shell berhenti sekejap.dada still susah nafas.pergi hospital buat ecg normal jer..
    Selepas itu kerap terjadi panic attack.vertigo pening rasa terhoyang bila berjalan mkn ubat macam2.last sekali saya try buat bekam satu badan...lepas bekam alhamdullilah bnyk kurang serangan sekali sekala ja.boleh control..selepas 4 bulan saya reped buat bekam lagi..cuma sekarang ni masalah perut jer bnyk angin entah kenapa?

    ReplyDelete
  17. Cuba buat bekam saudara2. Sebab bekam itu sunnah. Badan kita byk darah kotor dan toksik sebab pemakanan dan persekitaran. Dengan bekam, darah, angin dan toksik yg terkumpul boleh dikeluarkan secara zahir. Kalau berkesan boleh amalkan secara berkala.

    ReplyDelete
  18. Makan bawang putih 3 ulas..bakar dulu ye klu x pedas..makan pagi semasa perut kosong..in sha Allah membantu..jgn mkn jenis2 berangin, kobis,kacang panjang,kcg goreng..fastfood elakkn ye..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Apa itu Medu Angin ?